jan yoga is aangesloten bij de Vereniging Yogadocenten Nederland Vereniging Yogadocenten Nederland logo

Wat doe je tijdens een yogales?

In de yogalessen werken we volgens de Critical Alignment Yoga methode van Gert van Leeuwen.

De methode bestaat uit een stappenplan:

  • Stap 1 - Ontspannen
    Oefeningen met speciaal ontwikkelde tools, zoals een rubberen strip, vilten matje en een blok. Je maakt de gebieden in je lichaam vrij waarin spanning of stijfheid zit opgeslagen. Je leert in deze fase bewust voelen, ademen en bewegen.

  • Stap 2 - Bewegen
    De kennis uit de eerste fase van de les neem je mee om in deze fase de houdingen in een juist alignment uit te voeren, dus niet meer vanuit je oude voorkeurshoudingen en/of wilskracht.

  • Stap 3 - Kracht en coördinatie
    Als de bewegingspieren en gewrichten hun spanning hebben losgelaten kunnen de houdingen verder ontwikkeld worden. De yoga houdingen worden rustig en met aandacht uitgevoerd. Je bouwt kracht op in de dieper gelegen houdingsspieren in je rug en rondom je wervelkolom. De les wordt afgesloten met een eindontspanning.

Als ik CAY gedaan heb,voel ik me als herboren en ga voldaan superontspannen naar huis! Met een nieuw lijf om de week te vervolmaken... Zo leef ik er wekelijks naar toe!

Waar en wanneer worden de lessen gegeven?

De lessen worden in Sprang-Capelle gegeven.

Vier Heultjes 513

Locatie janyoga Vier Heultjes 513 Sprang-Capelle

Routebeschrijving vanaf jouw locatie.

Parkeergelegenheid voor auto's is er op de kop van de straat.

Woensdag
19:00-20:15 uur
20:30-21:45 uur
Donderdag
20:00-21:15 uur
Vrijdag
13.15-14.30 uur

Liever privéles, dat kan natuurlijk ook, email me voor de mogelijkheden.

Lesgeld en betaling

Het lesgeld bedraagt € 11,00 per les en wordt per kwartaal vooraf gefactureerd.

Proefles?

De kosten hiervoor zijn € 5,00 euro. Betaling contant bij aanvang van de les. Stuur een email naar info@janyoga.nl met je voorkeur voor les en tijd. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.

Door de lessen, leer ik in het dagelijks leven, mijn buik en beenspieren beter te gebruiken en zo mijn rug te ontlasten!